Vi søker etter ringevikarer

Vi i Rustadsaga barnehage leter etter dedikerte og fleksible ringevikarer til å bli en del av vårt fantastiske team! Hvis du har et hjerte for barn, en sterk arbeidsmoral og evnen til å trives i et dynamisk miljø, vil vi gjerne høre fra deg.

Vi kan tilby:

• Godt faglig miljø, med engasjerte medarbeidere
  • Tariffavtale gjennom PBL (Private barnehagers landsforbund)
  • Konkurransedyktig lønns- og arbeidsvilkår, som blant annet innebærer gode pensjons- og forsikringsordninger

Vi ønsker oss en vikar som:

• er varm, omsorgsfull, trygg og byr på seg selv
  • er leken, inspirerende og skaper magi med barna
  • evner å få god kontakt med barn, foreldre og ansatte
  • er glad i å være ute og bruke naturen som leke- og læringsarena
  • ønsker å jobbe i en barnehage som satser på kvalitet og faglig utvikling av hele personalgruppen

Jobboppgaver: Som ringevikar vil du få muligheten til å støtte vårt pedagogiske personale i ulike situasjoner, inkludert:

• Ta ansvar for små barnegrupper i korte perioder.
  • Bidra til pedagogiske aktiviteter og lek.
  • Skape et trygt og omsorgsfullt miljø for barna.
  • Delta i daglige rutiner som måltider, hvilestund, osv.

Hvorfor jobbe hos oss? Rustadsaga barnehage har et positivt og inkluderende miljø, hvor alle barn blir verdsatt og respektert. Som en del av vårt team vil du få muligheten til å utvikle deg personlig og faglig, samtidig som du bidrar til barnas utvikling og trivsel.

Krav til kompetanse:

Må kunne flytende norsk. Se krav: Krav om norskferdigheter for å bli ansatt i barnehage (udir.no)

Erfaring med arbeid med barn er en fordel, men ikke nødvendig.

Stillingen innebærer ingen fast stillingsprosent, men vi har behov for vikarer som kan steppe inn i eventuelle korte engasjementer, dette avtales nærmere etter behov.

Kontakt oss:

Hvis du ønsker å bli en del av vårt team som ringevikar, send oss gjerne en e post til: bhg@rustadsaga-barnehage.no  eller ring tlf. 23388960

Vi gleder oss til å høre fra deg!